saturday fever

Känns som att varje inlägg jag gör skriver jag "godmorgon" i!
Men morrnarna är lättast att skriva på, jag har mest tid över då eftersom jag är en sån som går upp minst 3-4 timmar innan jobb ;)

Det är/blir bara en väldigt lugn helg, ska inte göra annat än jobba. Får till och med rycka in på jobb nr 2 i 2 timmar efter jobb nr 1 idag ;) Men vem dör av det liksom?

Känner mig riktigt handikappad just nu, JAG HAR INGET NAGELLACK PÅ MIG! Otroligt vilken känsla det är ;) HAHA! Döm mig inte .. alla har väl något? Ringarna? Sminket? Hårsnodden?

Seeen, allra sist tänkte jag berätta för er som missade dubbelringarna jag la upp på bloggen, från Glitter. De har kommit in igen, så skynda .. Sist tog vissa slut på 1 dag.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0