världens lugn

Jag har sovit riktigt mysigt i natt! Och just nu sitter jag på min lediga dag ute i St.Isie och bara njuter av det fina vädret och en god frukost :)

.. Annat var det igår kväll, HAHA, (var kanske därför jag sov så gott, helt bedövad av stank?) jag tror att dom körde ut människobajs på åkrarna här .. För den stanken var värre än något annat jag luktat på länge!! Haha, så himla fruktansvärt! Vi sprutade "luktegott" överallt, stängde alla ventiler och hade upp emot 20 doftljus på bara ett rum, MEN DET LUKTADE ÄNDÅ! Helt sinnessjukt .. Dom borde ha varnat så man hade kunna evakuera byn ju!
Det känns ju fruktansvärt att inte kunna öppna fönstret för att få in frisk luft ;)
Jag tänkte faktiskt gå en lång runda om en stund, folket här kommer inte hem förrens efter 17, det är så skönt att kunna göra som man vill en hel dag, bara slappna av totalt och släppa allt. Kanske äta en banan? Fick reda på när jag spelade "Fruit Ninja" att man ska äta en banan när man är nervös för bananer innehåller något lugnande ;) Haha . . .

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0