miss hagalen

Medans alla andra är så bruna och fina efter denna underbara dag så är jag vit som en skit eftersom jag jobbat hela dagen! Haha, att jag lyckas? ;)

Jobbar iallafall bara till 15 imorgon sen möter jag upp Therese för en fika - i solen förhopnningsvis! :)

Men från det ena till det andra, måste tipsa om Kicks hemsida. I princip alla märken finns där att beställa (i skönhetsväg) och jag hade glömt att dom även säljer MAC och MakeUp Stores produkter! Och det är inte det lilla utbudet de bjuder på heller ... Och väljer man att hämta sina varor i närmsta Kicks butik så får man fri frakt!  Så alltså, istället för att jag varje gång ska behöver åka in till Malmö för att handla smink så kan jag bara klicka hem det från sidan och kan hämta ut det i lilla Trelleborgs Kicksbutik (som inte ens säljer de märkena ovan)! YUUHUUU!
Klick klick klickelick! (fast inte förrens nästa lön,hahahahahah)

                  

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahahahah SÖÖÖTNÖÖÖT!! <3<3 klickklickkeetiklick!

2011-04-19 @ 00:09:52
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0