the biggest loser

Är inne i en riktig tjockisperiod. Bara äter och äter, mår dåligt över det, men äter lite till. Kanske är det denna tråååkiga sommar, jag har inte ens kunnat åka till stranden 1 enda gång ?!?!?! Heltokigt!
Men faktum är att jag gått upp 2 kg väldigt snabbt, visst någon säger säger vad är 2 kg? Men jag har fruktansvärt svårt att bli av med 2 kg när det väl satt sig, true.

Men jag har big plans på att börja träna igen .. det ligger trots allt ett gymkort någonstans i min plånbok som gråter för att jag inte använder det. Buhu.
Måste säga att jag peppar upp mig själv, speciellt varje kväll när det regnar och man inte ens kan gå en runda utan stannar hemma och äter efterrätt istället (man är ju inte stenhård och säger "ääh, det finns kläder för alla väder"). Sen kan man kolla på "supersize vs superskinny" också, det peppar också en lite ..Speciellt när man har ett problemområde som heter bukfett.

Behövde bara gnälla av mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Det ljuva livet i söder

Bukfett? Du är ju prima ballerina!

2011-08-08 @ 09:02:14
URL: http://detljuvalivetisoder.wordpress.com
Postat av: Josie

Folk som vet vem du är genom mig, frågar undrande om inte du har gått ner jättemycket i vikt. Bara så du vet! Så du ska nog inte oroa dig så mycket för de där 2 kilona sötnos. Men säg bara till, så tar vi en promenad eller kör ett styrkepass hemma. När man väl kommer igång är det lätt som en plätt och roligare är det om man inte gör det ensam :) <3

2011-08-08 @ 23:14:17
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Josie

Folk som vet vem du är genom mig, frågar undrande om inte du har gått ner jättemycket i vikt. Bara så du vet! Så du ska nog inte oroa dig så mycket för de där 2 kilona sötnos. Men säg bara till, så tar vi en promenad eller kör ett styrkepass hemma. När man väl kommer igång är det lätt som en plätt och roligare är det om man inte gör det ensam :) <3

2011-08-08 @ 23:14:23
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0