att stiga upp på morgonen är inte min sak



Godmorgon!
Åh vilken slitsam morgon att stiga upp .. Tog emot hundra gånger runt jorden och tillbaka. Är jäkligt glad att jag inte börjar förrens 15 imorgon, ska sova till 12 och inte planera ett dugg annat! Haha.

Just nu längtar jag bara till lördag, vi ska ut och äta och jag ska för första gången på denna diet få känna på hur det är att inte kunna välja vad man är sugen på i stunden och brställa in det. Fast å andra sidan så har jag börjat med att äta stärkelserik mat 1 dag i veckan, förra veckan blev det några strå pasta, denna gången håller jag mig till lördag och låter ödet bestämma då vad jag ska äta ;) haha

Jobbar heldag idag, så mycket mer inlägg blir det nog inte idag om jag inte får fnatt ikväll och slänger in ett om något roligt skulle ha hänt ;)
Annars, bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Morn, morn..=) jo, hade det fantastiskt på Meltdown, och ja ni måste ju komma till Malmö mässan så man får säga hej IRL liksom..=)

2011-02-28 @ 09:01:27
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag väntar på ett inlägg om en bra matdag enligt dieten :)

2011-02-28 @ 21:50:50
URL: http://feeliciaaa.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0