listen to your heart



Lax med svarta bönor och örtkeso :) Flitiga Lisa här vettu ;)
Är faktiskt stolt över mig själv, tycker om mig själv mer för varje dag.. Både min personlighet, min kropp och mitt levnadssätt. Men någon jag saknar kolossalt är godis och kakoooor .. :(
Men såfort jag påbörjat fas 3 i dieten och gjort det i kanske 1-2 veckor så ska jag tillåta mig själv en stor godispåse och en massa goda kakor ;P

För i fas 3 ska du sakta gå tillbaka till en normal kost för att kunna gå vidare med ett levnadssätt som ska vara för resten av livet. Och i resten av mitt liv kommer garanterat godis och kakor att finnas med :) Man måste väl bara hitta balansen ..

Kommentarer
Postat av: Anna

tack! måste bara vara frisk till helgen..mässa då..=)

2011-02-19 @ 17:20:28
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du som är så fin! Såg dig allt när jag tumlade förbi Glitter en dag :)

2011-02-26 @ 22:48:43
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0