piss i mississippi

Kommer ihåg att jag för kanske ett år sedan, (Kan det vara så länge sen?) skrev ett inlägg om ett program jag sett. Det handlade om fejkindustrin, om huuur mycket fejkmedicin som finns på marknaden, PÅ VÅRA APOTEK?!?!!?
Helt ofattbart, och denna gång tror jag nästan att jag fått tag i sånt. Denna pencillin hjälper inte för fem öre, och jag är andra personen som svullnar upp i mage, blir looose in the *, och bara blir värre av medicinen. Och jag tåler kåvepenin, för jag har ätit det loads of gånger förr ..

Min systers pojkvän fick pencillin för sina bihålor, och när han fick de symptom som jag beskrev fick han svaret att han inte tålde dom. Sen blir jag sjuk, tar hans pencillin så jag ska bli frisk, men samma sak händer mig ..  hrrm.
Orkar inte vara sjuk mer... Nu får jag skita i att lämna blod och att gå till tandläkaren som jag hade inplanerat denna vecka, buhu.

Shit vad jag skrivit det senaste, måste vara för att jag inte fått snacka all skit med mina vänner nu när jag fått vara hemma ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Josie

Jossan får komma o ta hand om sjuklingen :)

2011-01-17 @ 23:51:16
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0