knock knock, anybody hooome?

För första gången sen, hrrm?!, sen jag gick gymnasiet typ vaknade jag igår inte av min väckarklocka igår!! Är man trött då? Robin puttade till mig och sa "det är ditt alarm ska du inte stänga av det?", och då vaknade jag "whaaat, vad menar du?" !! Hatar morrrnar!! Därav bilderna igår ;)

Idag blir det IKEA, Entré och eventuellt annat skoj på vägen :) Att jag aldrig kan ligga hemma när jag väl är ledig?!
Men jag är ledig onsdag-torsdag iallafall! Så då ska jag banne mig baaara ligga ner, jag ska få liggsår om det är så det ska va, bara jag får sova och ligga plant, haha!

OOh, känner att jag börjar komma in i detta igen, snart kommer väl tusen inspirationsbilder, tusen bilder på mig själv och tusen bilder på allt jag köpt det senaste + lite lägenhet såklart ;)

Laaater!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0