confessions of a criminal mind, tydligen

(varning, läs inte om du har en bra dag)
Rensar bland mina kläder just nu, måste göra något ..
Är inte längre van vid att vara ledig, och just nu vill jag inte vara ledig ... För då tänker man för mycket. Jag finner mig själv stå rakt upp och ner och tänka på allt, verkligen allt. Också blir man ledsen .. 
 
Mitt liv står totalt stilla, jag vill inte behöva söka andra jobb, jag vill inte vara den som man glömmer bort, och jag vill inte vara mig själv just nu.
Jag hatar min kropp, jag hatar "fjäskveckor", jag hatar att jag får 2000 kr mindre i lön denna månaden för att det bara är 28 dagar i februari, och jag hatar att det bara är 1 endaste person som fortfarande känner mig så väl att hon kan säga "jag förstår dig, det gör inget" och jag hatar att bli äldre för varje dag som kommer.
Klagar jag verkligen så mycket? Får man inte lov att vara ledsen? Får man inte lov att säga "detta är verkligheten, vi bor inte i paradiset". Är jag verkligen en negativ människa? Jag blir så jäkla ledsen när jag får höra detta, för det är inte jag .. Jag är fan inte wonderwoman.


Nu ska jag leta efter en sista minuten resa, tror att jag behöver det..
April/Maj månad .. vart åker man? Ge mig tips! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Man kan inte alltid vara på topp men den där sista minuten resan låter onekligen frestande, du behöver inte sällskap? Haha! ;)

2011-03-13 @ 16:02:32
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Josie

<3<3 Miss uuuu!!! Jag är ledig i morgon och på onsdag, (men du vet att jag har träning på onsdag kväll hehe) så om du är ledig något eller slutar tidigt så kan vi väl ta en fika? :*

2011-03-14 @ 22:00:47
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man får lov att vara nere ibland.. Det är alla människor.. Och vad är man för människa som Inte är det?

2011-03-15 @ 18:22:32

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0