higher of the ground

Jobbar heldag idag, fast på 2 jobb ^^
Och förhoppningsvis har nya Top Collection landat i butik idag när jag börjar jobb nr 2 kl 15.00. Hoppas hoppas .. :O


Älskling kommer ikväll, har en lägenhet på span som vi hoppas att dom ringer upp oss om idag, än en gång .. hoppas hoppas!
Sen imorgon efter jobb ska vi gå ner till Pugners resebyrå och se om de kan hjälpa oss med vårt sista minuten problem :P Dags att lämna in om semester innan den sista Mars ju, så det är väl bäst att ha bokat en vecka tills dess .. ;P

Och fan, jag måste påminna mig själv om att gå ner och fylla i min tatuering! Aaah, måste få det gjort, annars vet jag hur jag är ... det drööööjjer ett tag innan jag tar tag i det, eller hittar tiden till det.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till med lägenheten! :)

2011-03-16 @ 10:37:53
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0