när glömde man bort att ta hand om sina "egna"?

Ny dag- nya möjligheter!
Jobbar 13-19.15 sen möter jag upp Mia och ? för en myskväll på A9. Jobbar heeela helgen lång, och inte bara det, tittade i kalendern och spärrade upp ögonen rejält när jag såg att jag lyckats tacka ja till extra jobb så att jag nu jobbar 15 dagar i rad!
Men ojsan cowbojsan! Men hejsan svejsan till lite extra pengar.

 Dock är jag LIVRÄDD alltså riktigt som när man ser en skräckis livrädd för mitt skattebesked. Jag väntar galet på att min deklaration ska komma i brevlådan med hemska femsiffriga siffror :( Tror tyvärr att jag blir återbetalnings skyldig så det ryker om det - bara för att jag kämpar som en galning med 3 jobb för att kunna "leva". Det är sjukt, tydligen så vill dom hellre att man bara ska ha ett jobb och leva på minimum, man får absolut inte kämpa som en galning med flera jobb, bli fucking psykiskt störd av att ha 3 kassasystem i huvudet, stå och le som en fejkad tolle varje dag för att man vill kunna leva.
Jag tror inte många förstår hur hårt jag kämpar varje dag, hur det ser ut i mitt huvud och hur trött jag är - och ändå ska jag betala tillbaka för detta?
Jag tror att jag dör lite grann, liiite grann.

Nä, nu ska jag rulla upp persiennerna och ge mig ut på en promenad i regnet!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan kolla redan nu, genom att fixa ett bankid via din internetbank och sen logga in med det. Jag fick på så vis reda på att jag skulle få tillbaka i måndags, tjoho! Håller tummarna för dig också!

2011-03-25 @ 12:16:12
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Anne

instämmer med ovan, sen den 17 mars har du kunnat kolla det på skatteverkets hemsida;) och precis som ovan igen får jag också tillbaka, ganska mkt;) wiihhoo! håller tummarna för dig med :D

2011-03-25 @ 19:33:41
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Petra

svar; jag tyckte lip volume från tyra var rätt bra :D gjorde dock sjukt ont!! haha. vad tycker du?

2011-03-25 @ 20:07:12
URL: http://daysofpetra.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0