one more day please

Har varit i Malmö nääästan hela dagen, så himla skönt och avkopplande! Detta behövde jag!
Ångrar att jag inte shoppade liiite till, kom på när jag kom hem att jag glömde gå tillbaka och hämta det jag tvivlade lite på och hängt undan, men så är det väl alltid att när man kommer hem så ångrar man sig :)

Sen stör jag mig aaaas mycket, köpte en ögonskugga på Makeup Store idag, men fick med mig fel färg hem?! Hur fan lyckas man få med sig en orange hem när man tittade på en aprikos/rosa glittrig? Och självklart får man inte lämna tillbaka smink ..
Jag får vara orange helt enkelt ... hitta något sätt att använda den på?


Cykelbyxor och sjal: Vero Moda
Ring och väska: Gina Tricot
Smink: MUS
Randig tröja: Indiska


Lyckades hitta min fiiina fina cirkus babushka familj! Slut överallt, men Designtorget hade en familj kvar som jag fick på rabatt eftersom den ena inte går att stänga riktigt! .. Vem bryr sig o det liksom, charmigt med små skavanker!


Klubbdag på The Body Shop, syns det eller? :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0