you are a star

Heeelt sjukt så mycket folk det var på stan idag!
YAAAHOO!
Jag är totalt trött i kropp och knopp, men så ska det va ;)

Har precis ätit en halv falukorv (hur man nu får ner en halv falu???) men jag var så hungrig att jag bara vräkt i mig som en galning :P Men men, inget man dör av så .. 

Måste förresten verkligen tipsa alla om Glitters nya hemsida! Wow vilket lyft! Nytt är att man nu kan gå med i Club Glitter och få bl a finfina stylingtips, specialerbjudande och ta del av Glitters nyhetsbrev. Jag gick med i dag, gör Du det också och glöm inte att anmäla vilken stad du bor i! Vi ses på Glitter ;)
          

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Vi parkerade utanför Valen igår, sambon skulle snabbt springa in och köpa en sak och kom ut och sa herrejösses vad mycket folk, hela Valen är fylld med skrikiga fjortisar, hahaha!

2011-03-31 @ 14:22:42
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0