check!

Klappar mig själv lite på axeln idag för att jag faktiskt är vaken och pigg! Ska snart möta upp Robin Hood och ta en tripp till Malmö - w e  n e e d  a  m i c r o v å g s u g n, så det är vårt goal för dagen!
Sen blir det mys hos mamma för idag är det ju mors dag!! Någon som glömt kanske?



Upplevde förresten mitt första störmoment med att bo i lägenhet idag, ungar! Ja ungar, eller ska man säga att det är föräldrarna det är fel på ? Rena rama galoppbanan i lägenheten under oss, på min enda sovmorgon + att jag är bakis!!!! Skriver detta som en liten notis till mig själv- skaffa aldrig unge när du bor i lägenhet! Check! Skaffa soft airgun ifallifall, check!

Kommentarer
Postat av: Josie

Är du bakis??! hihi jag hittade två mackor i frysen när jag kom hem som jag rostade och så drack jag vatten och c-vitamin?? mår toppen! hah fast jag drack ju iofs inte jättemycket :)

2011-05-29 @ 17:34:46
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0