en riktig skit historia

Jag måste bara berätta om inatt..
Vaknade och mådde riktigt illa, hela magen knöt sig och jag trodde att jag skulle döö!!
Robin vaknar och tröstar mig, men helt plötsligt så mår han också illa?!?! Jag rusar in på toan och känner att det kommer att komma från bägge hållen (you know), Robin rusar efetr en spann för han känner bara från ena hållet!
Sitter på toan och märker att toapappert är slut?!?! Alltså på riktigt SLUT.
Tänker "amen va fan, ska jag behöva sätta mig i duschen och skölja av mig?!"

Men då slår det mig, jag hittade ju i flytten en dassarulle av tusenlappar som någon gett mig som en skämtpresent antar jag. Den la jag ju på toan till "special occasions" (fast då tänkte jag mer en fest typ), men nä banne mig, detta var ju ett speciellt tillfälle. Så ja, där satt jag och torkade mig med tusenlappar ... haha!
Sen kunde jag inte sluta skratta när jag kom in i sängen igen, vilken grej alltså. Hur lyckas man?
Men varför i hel*ete blev vi kassa samtidigt? Och idag är vi friska och pigga som två nötter!?
Måste vara spänningarna från järnvägen eller nått ..


Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!

2011-05-29 @ 17:33:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0