gud låt mig vinna på lotto

Är uppe i ottan för att möta upp Therese, planera lite inför Växjö resan till helgen! Vi ska äntligen hälsa på världens bästa jenny. Tänk så mycket intryck en chef kan göra att man vill hälsa på henne även efter hon slutat? ;)  Snacka om att göra intyck, och att vara en "av alla" och inget annat. <3

Vidare drar jag för att fylla i min tatuering, måste fan vara gjort nu innan resan, haha. Annars har jag en tendens att dra ut på saker lite, inte få dem gjorda .. Men nu jävlar!
Vidrare drar jag till jobb, jobbar till 17 sen ska jag försöka köra allt det sista till lägenheten idag :P Vi har väl som plan att flytta in till helgen, även fast vi inte fått våra möbler än .. Soffjävelen kommer ju inte förrens om 5 veckor. Skoj ..



Mina feta önskelista just nu:

Ringar: Cocoo
Klänning: Nelly.com
Massage
Diskmaskin
Mikrvågsugn
OBH Nordica olja/vinärger "sprutare"
Biobiljetter
Iphone
Halsband: Nelly.com
Neu Lash: 400 spänn i malmö

Sen tillkommer ju :
Skohylla
Lampa till hallen
Bokhylla
..Ja, you name it.

Varför skulle en 60årig gubbe i Trelleborg vinna 3 mille och inte jag?

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Sv: okej jag är inte så intresserad av nåt av dom xD Allt bra med dig?=)

2011-05-19 @ 17:10:16
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Vanessa Jensen

Hej Sofie, det är jag Vanessa. Vill bara säga att du är jätte söt och är otroligt trevlig. Med en sådan som dig i affären kan man ju inte låta bli att köpa något innan man går ut. :D Öronhänget till hållet jag frågade om...kunde inte ha blivit bättre! Ville bara kika in på din blogg (som jag läser) och säga detta! Ha en bra dag, kram! :D

2011-05-20 @ 10:48:38
Postat av: :)

Var i malmö hittar man neu lash för 400 kr?

2011-05-26 @ 00:52:19
Postat av: :)

Var i malmö hittar man neu lash för 400 kr?

2011-05-26 @ 00:54:36
Postat av: sofie

Ungefär bredvid Triangeln i Malmö hittar du Neu Lash, andra sidan gatan makeup store i en frisörsalong :)

2011-05-26 @ 19:58:54
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: ..

Var där du tipsade om att man kunde köpa Neu lash för 400 kr och det kostar 895 kr där, precis som på alla andra ställen..

2011-06-16 @ 19:08:11

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0