knip mig



Fyllde i min tatuering igår, fy fasen vad jag gillar den! ^^
Ännu bättre när tatueraren säger att den klär mig, passar mig perfekt där jag valde att sätta den! Oh yeah ;)

Hade faktiskt en riktigt bra dag igår, sånna dagar är sällsynta ..
Världens gulligaste tjej kommer fram i kassan på jobb och berömmer min blogg, jag fick kört nästan allt det sista till min lägenhet, bölade på jobb av en känslig historia (ja jag är sensitive,haha), fick gått en långrunda med Emelie, tatueringen och fick träffat fina Therese och Molly :)

Ännu bättre kommer det bli imorgon när vi åker till Växjö! Någon knip mig snällla ..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som en riktigt bra dag, hoppas helgen blir lika fin! :)

2011-05-20 @ 17:00:33
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Anna

Blev ju jättefint! Vad betyder texten?

2011-05-24 @ 06:54:59
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0