anger management

Min vardag är en hel röra, mitt hjärnkontor måste ha ett iq på 0 just nu eftersom jag inte kan göra mer än gråååta som ett barn hela tiden.
Jag är absolut inte människan som "inte pallar trycket", jag är alltid på hugget, jobbar 3 jobb, betalar mina räkningar direkt när jag får dem, tar hand om mitt hem.. ja you name it. Men just nu, just nu pallar jag verkligen inte ..
Jag har beslutsångest och känner mig så jäkla pressad just nu. Funderar på att ta den där veckans semester som jag sparat, men nope, det kan jag inte heller kom jag på. För nu har jag tagit på mig en massa annat också ..
Vem vill byta vardag med mig? :)

På köpet får du ett stort bagage, men inte mycket tack för det :)

(så känns det)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Det verkar som att du ska lugna ner dig lite. Man får lov att säga nej också. Måste tänka på sig själv ibland! Ta hand om dig.

2011-09-28 @ 20:12:50
Postat av: Josie

<3<3<3 DU kommer alltid i första hand, glöm inte det!

2011-09-29 @ 10:27:48
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0