today, tomorrow and yesterdag

Godmorgon! :)

Ska besikta bilen nu om en liten stund, hoppas att allt ser bra ut :S
Kostade inte så mycket som jag trodde att "förbereda" den, så jag hoppas att pengarna jag fick över därifrån kan spenderas på annat än reperationer iallafall ..

Fredag idag alltså .. och 4 dagar kvar tills man är 1 år äldre. Kommer antagligen önska mig en tidsmaskin i födelsedagspresent så jag kan sega ner tiden lite och hinna med en massa som man aldrig hann!
Men just nu ser jag iallafall fram emot en förhoppningsvis fäääntääästik lördag som kommer spenderas i Malmö! Sen drar jag till med lite kalas på söndag (för familjen bara). Orkar tyvärr inget annat just nu, så resten av er - det blir kauuga och kaffe en annan gång :) ok!

Nä, lite frukost i magen nu!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Hehe det var en chansning ^^



jag jobbar t.o.m torsdag nästa vecka, plus att jag har utbildning på kvällen både tisdag o torsdag o träning onsdag :/ så är ganska busy om man säger så... det är om du vill ses på torsdagkväll? Men är inte hemma förrän vid 22-tiden. Är som sagt ledig på fredag, så för mig gör det inget om det blir sent, men jobbar du så förstår jag att du kanske inte orkar hehe <3

2011-10-02 @ 00:01:18
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: term papers

Your post can be useful for many people. They just need to use your advice.

Postat av: johanna

kollaaaaaaaaaaa min bloggg snygging,nice blogg duhar

2012-04-12 @ 20:26:52
URL: http://johannaeritreanen.devote.se

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0